Zomer/Summer

Ik heb echt zin in de zomer, vandaar dat ik voor de nieuwe challenge van Craft Rocket 2 kaartjes gemaakt heb. Het thema deze maand is dus ZOMER/SUMMER.
Voor allebei de kaartjes heb ik een stansblok van Art by Marlene van Studio Light gebruikt. Te koop bij Kreatrends.

Voor de dame in bikini heb ik als achtergrond een oude lijn van Studio Light gebruikt. Hierop de mooie dame geplakt met een zonnetje van Ali erbij.
Voor de 2e kaart heb ik zelf de achtergrond gemaakt met oxide inkt: Twisted Citron, Broken China en Faded Jeans. Gespeeld met een stencil van Dutch Doobadoo. De spetters zijn gemaakt met Picked Raspberry. De rand eerst bewerkt met Faded Jeans en daarna met Black Soot. Hier de dame in het water bij gebruikt met een visje en bijbehorende druppels.
Eenvoudige kaarten, maar wel leuk om te maken.

Doen jullie weer mee met de ZOMER/SUMMER challenge van Craft Rocket deze maand?

Straks kom ik nog terug met mijn GDT kaartje voor CRAFT challenges. Ik hoop dat je nog even komt kijken.
Tot straks.
xxx Margreet
Challenges:
Fabrika Fantasy: Summer
Webshop AnMaCreatief: Zomer (2)
4-Season Swap Challenge: Laat de zon maar schijnen
Artistic Inspirations: AG
Cute Card Thursday: AG

Reacties

aussie aNNie zei…
Mamma-Mia, what fun cards and images, whoo hoo, fabulous makes.xx
Joanne kramer zei…
Zomer!! Super leuk met die dames in bikini, vooral omdat het niet van die magere figuren zijn ;-). groetjes Joanne
Wat een super leuke vrolijke zomerse kaartjes Margreet, je krijgt gelijk zin om naar het strand te gaan....
De kaart van de vorige blogpost is ook al zo leuk...vakantie heerlijk, duurt voor ons alleen nog eventjes, maar met dit weer waan je je in het buitenland, ook al kom je uit je eigen supermarkt lopen...heerlijk dat warme asfalt, doet me altijd denken aan Frankrijk.....

liefs Annemarie en merit
Rosina zei…
2 super leuke zomerse kaartjes margreet...wat een geinige dametjes zijn dat
TOP!!

groetjes Rosina
grappige kaartjes
grtjs,martina
x
Je@net zei…
Wat een leuke kaarten, Margreet. Vooral die bovenste dame in bikini vind ik super!
MiamiKel zei…
OH la lah, these are super fun! Very cheerful and made me smile - how creative you are!
Wat een leuke zomerse kaarten Margreet, vooral de dame in bikini stal mijn hart. Ik verstop me met mijn rolletjes en zij loopt zo rond en er wordt zelfs een kaart van gemaakt whaha. Ze passen perfect bij het heerlijke weer deze kaarten.
Lieve groetjes Miranda
*Vicki* zei…
These are super fun images Margreet! Love the fun Summer scene on the top and the second card has a wonderful colorful design!! Beautifully done! HUGS
*Vicki* zei…
Back with my DT hat on! Thanks for sharing your creation with us at Cute Card Thursday Challenges! HUGS, *Vicki* (DT)
Ans Gilbert zei…
Twee vrolijke en zomerse kaarten,
Ik ben niet echt fan van deze afbeeldingen, maar dat ben ik ook niet van de dikke dames beelden en schilderijen,
Ansx
Creaine zei…
Schitterend! Gezellig dat je meedoet bij Artistic Inspirations Challenge Blog. Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
Deb zei…

Fabulous cards! So creative!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week for our Anything Goes Challenge!
Debxx
GerJanne zei…
Hahaha, wat leuk! Ik zag al eerder plaatjes uit het stansblok voorbij komen. ZO gaaf! Alebei je kaarten mogen er zijn, zeg! Super...
SylS creaties zei…
Prachtig!
groetjes,
Syl
Lisa Lynn zei…
What fun cards.
schitterende kaartjes! Super dat deze niet-zo-slanke dames ook eens in the picture mogen staan!
vooral het 2de kaartje met je mooie achtergrond vind ik superdesuper!
Je bent maar wat druk bezig met alle kaartjes!
Diny zei…
Twee hele leuke kaartjes Margreet....haha!
Groetjes Diny
Ellen zei…
Wat zijn de dames leuk! Erg gave kaartjes zijn het... laat de zomer nog maar even voortduren!

xxx Ellen
Fikreta zei…
great card!
hugs
Colien zei…
Heel leuke zomerse kaartjes, gaaf zijn die plaatjes! En dankzij het zonnetje op het eerste kaartje prima geschikt voor onze uitdaging op het 4 Season challeng blog, dankjewel voor het meedoen!
grtz.Colien
Adriana zei…
Leuk he dat spelen met de oxides! Je hebt mooie kleuren gecombineerd!
Gezellig dat je meedoet met de ZOMERchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes van Adriana

Populaire posts van deze blog

Fractured card