Winnende kaartjes

Nou, nou, nou, het kan niet op met al die winnende kaartjes. Ik heb er maar even een aparte blogpost van gemaakt. Vind het heel erg gaaf!
Top 5  

Het rompertje is zelfs 2x gekozen:
Top 3 Pearly Sparkles Top 5 Badge  

En dit kaartje werd bij Try Stampin' On Tuesday als 1 van de toppers gekozen: 
En dit vrolijke sneeuwpopje werd ook gekozen bij:
Top Pick Badge

Ik hoop dat jullie me nu niet te verwaand vinden omdat ik dit in een aparte blogpost vermeld, maar ik ben er ongelooflijk trots op!
Ik had grootse plannen voor vandaag. Ik was van plan om een heleboel te gaan kleuren, maar het is inmiddels bijna half 12 en ik heb nog niets anders gedaan dan bloggen.
Morgen lekker naar de beurs met de andere DT leden van AnMa Creatief (en Anne-Marije zelf).
Even wat kaartjes afgeven bij Hennie van Kreatrends en bijkletsen (ook met DT lid Henriëtte).
Ik heb geen boodschappenlijstje, dus ik ben benieuwd of ik zonder aankopen thuiskom.....
Allemaal een gezellige woensdag gewenst!
xxx Margreet

Reacties

Hoi Magreet,
super leuk!!! Gefeliciteerd en helemaal niet verwaand.
Ik zat namelijk ook met feit zal ik een aparte blogpost maken....ik zit in het zelfde schuitje waar we natuurlijk trots op zijn!
Maar ik durf het niet om het te vermelden want het zijn er ook veel....
Gr Anita
proficiat met al je toppertjes, als je daar geen aparte blogpost voor mag maken...
geniet morgen op de beurs. Kan je dat echt, rondlopen op zo'n beurs en niets kopen??
groetjes
Nancy
Je@net zei…
Wat leuk, Margreet. Gefeliciteerd met al je winnende kaarten, daar mag je ook best trots op zijn!
Nog een fijne dag vandaag en morgen veel plezier op de beurs!
Ela zei…
Haha, het is een mooi rijtje! Daar mag je trots op zijn hoor. En ik gok dat je niet met lege handen naar huis gaat...maar aan de andere vkantvals je veel wint wordt je lijstje wel korter, of werkt dat niet zo.... ;) geniet er lekker van! Groetjes Ela
Nicolette zei…
Hartstikke leuk toch. Daar mag je zeker trots op zijn!
Veel plezier morgen op de beurs. Ben benieuwd naar ja aankopen.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Helemaal niet verwaand hoor! Het is toch leuk als je kaartje mooi wordt gevonden om winnaar te zijn. Ze zijn ook heel erg mooi dus terecht!
Een gezellige dag morgen, ik ga vrijdag met mijn zus Nicolette voor het eerst naar de Kreadoe. Ben benieuwd.
Groetjes Caroline
Miranda K zei…
gewoon blijven vermelden die kaart toppers ;) wat leuk ! heel veel plezier op de beurs. groeten miranda k
Margo zei…
Gefeliciteerd Margreet ! Wat leuk om zo in de bloemetjes gezet te worden ! Je hebt gelijk dat je er trots op bent hoor ! Dat zou ik ook zijn !
Veel plezier op de beurs morgen en echt zonder iets naar huis gaan, ... kan dat ????
Groetjes
Margo
gefeliciteerd met je winnende kaartjes Margreet, super
Gr Karin
Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet,
wat leuk dat je zo in de prijzen viel, daar mag je trots op zijn..
en je wilt het toch ook graag laten zien..
(bij mij staan er ook nog 3 in de wacht)
Veel plezier morgen,
groetjes,
Ans
Petra L zei…
Gefeliciteerd met al die mooie winnende kaartjes. Wat een bofbips ben je ;-)

Lieve groet, Petra
*Vicki* zei…
You always do fabulous work my friend! I love them all!! Congrats on your wins! :) HUGS
Monique zei…
Wat gaaf dat je kaarten zo in de smaak vallen. Daar ben je niet verwaand om hoor.
Enne...morgen zonder iets in huis komen? Dat gaat je echt niet lukken ;-)
Veel plezier morgen,
groetjes Monique
Rosina zei…
Een dikke proficiat met al je winnende kaartjes Margreet...en daar mag je best heel trots op zijn hoor...geniet er maar lekker van...

groetjes Rosina
Diny zei…
Wat heerlijk voor je Margreet.....gefeliciteerd met alle winnende kaartjes....en geniet ervan!
Groetjes Diny
José zei…
Gefeliciteerd met al je winnende kaartjes Margreet.
Ik hoop dat je genoten hebt van je dagje uit.
Ellen zei…
Jeetje zeg, wat een prijzenkast! Mag je zeker trots op zijn hoor. En inmiddels weten we dat je je keurig hebt ingehouden gisteren. Was supergezellig!

xxx Ellen
laurie zei…
So cute!Thanks for joining us at The Christmas Card Challenges!

Populaire posts van deze blog

Fractured card