Schelpen bewaardoosje

Voor Kreatrends ben ik aan de slag gegaan met het doosjesstencil van Dutch Doobadoo.
Eert alles omtekenen en uitknippen van cardstock. Met distress inkt Broken China alle randjes bewerkt. Vervolgens nog een keer van DP en dit opgeplakt op het cardstock doosje.
Daarna het doosje in elkaar gevouwen en vastgeplakt.
Alle stukjes zeewier heb ik uit wit cardstock gestanst en gekleurd met distress inkt Broken China en Dusty Concord.
Twee zeemeerminnen uit het knipvel gestanst en dit alles rondom opgeplakt.
Her en der nog wat visjes en zeepaardjes geplakt.
Bovenaan een wilde toef van wol om het doosje dicht te maken.
Leuk om er bijvoorbeeld schelpen in te bewaren.
Hieronder staan alle gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends.
470.713.063  DDBD Dutch Box Art 4U  CR1364 Craftables Punch Die FishLR0660 Creatables snijmal Coral SetVK9588 Knipvel MermaidsPK9170 Pretty Papers Bloc Wood Stone A4Distressinkt Broken ChinaDistress inktpad Dusty Concord

De online workshop Gelliplate gisteren was erg leuk en leerzaam. Heb een flinke stapel prints liggen en die kunnen nu verder afgemaakt worden.
Fijne dag!
xxx Margreet

Dit label is random winnaar geworden bij Crafty Catz
Challenges:

Reacties

Elle-Jeanne zei…
Wow Margreet, wat een mooi schelpen doosje.
Super mooi gemaakt.
Mooi details gebruikt.
Fijne zondag.
Groetjes Elle-jeanne
wat een mooi doosje met al die leuke details erop
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
mooi en lief Margreet en gefeliciteerd met je toppertje
Gr Karin
Super leuk en mooi doosje, gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes, Anita xx
Eri zei…
Wow, wat een gaaf doosje is het nog leuker om je dierbare verzameling in te bewaren! Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes, Eri
Monique zei…
Wat een prachtig doosje Margreet! Weer eens wat anders dan wat ik van jou gewend ben. Super gedaan!
Liefs Monique
Freubelmina zei…
Wat een geweldige creatie Margreet. Zoveel mooie details,super.
Ik zocht je bijdrage aan de tuesday sketch maar jij hebt deze keer niet meegedaan denk ik,
Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
Lieve groetjes, Wilma Xx
Wat een snoezig doosje Margreet! Echt super!!
Je@net zei…
Wauw....wat een mooi bewaardoosje is dit, Margreet.
En gefeliciteerd met je winnende label!
Trudy zei…
Wat een prachtig schelpendoosje! Leuk versierd!
Groetjes Trudy
Ans Gilbert zei…
Superleuk doosje in maritieme sfeer,
Groetjes
Ansx
Hazel (Didos) zei…
Oh this is super, what a pretty box, I love the coloured seaweed. Hazelxx
Chrissy zei…
Beautiful project Margreet, gorgeous.

Luv CHRISSYxx
Gina zei…
Net een schatkistje ! Heel leuk gemaakt ! Groetjes, Gina
aussie aNNie zei…
FABULOUS, SO LOVE LOVE LOVE this.xx
Wat een prachtig doosje heb je gemaakt. Heel mooi dp leuk met de zeemeermin echt knap gedaan.
Gefeliciteerd met je top kaartje.
Groetjes Doris
Ellen zei…
Heel mooi doosje en de toef bovenop vind ik geweldig!
Het houdt maar niet op bij jou, mag ik je al weer feliciteren, leuk hoor!

xxx Ellen
Trijntje zei…
Prachtig schelpen bewaardoosje heb je gemaakt. Margreet. Superleuk opgemaakt. Groeten Trijntje
Sue zei…
Such a beautiful box! Thanks for joining us at Crafty Calendar Challenge hugs Sue x
ben volger geworden had van de week al gereageerd op je mooie doosje maar zag vandaag dat ik je nog niet volgde ik schaam me diep !!!
groetjes ellen
Ilonka zei…
Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Fairy and the Unicorn challenge.
Groetjes Ilonka DT
flossbite zei…
Beautiful! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Good luck!

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me