Verdrietig

Kaartje gemaakt voor een verdrietige gelegenheid: onze overbuurvrouw van 57 jaar is aan een hartstilstand overleden.
We hadden geen hechte band met elkaar. Alleen gedag zeggen en hand opsteken, maar toch laat dit me niet los. Ik ben er zelfs 's nachts mee bezig en slaap er slecht door.
Het zal je toch maar gebeuren.
Geniet daarom zo veel mogelijk van elk moment en elke dag!
xxx Margreet
Challenges:
Crafty Catz: AG with option embossing
As You Like It: Favourite way to emboss: dry, because it adds great texture
Double D Challenges: Butterflies
The Crafty Addicts: AG option say it with flowers

Reacties

Darlene zei…
Very pretty creation Margreet! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Butterflies’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!
Janette zei…
What a beautiful card, so delicate and pretty...Thankyou for sharing with us at CraftyCatz this week.x
carla zei…
Dit grijpt me nu ook aan, vooral omdat ze dezelfde leeftijd als ik heeft.
Soms loopt het toch allemaal zo oneerlijk.
Een mooi kaartje en de tekst is wel heel passend.
Groetjes,
Carla
Suzan zei…
Je hebt een mooi kaartje gemaakt Margreet! Is inderdaad veels te vroeg!
Groetjes Suzan
Elaine Stark zei…
A pretty card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine
Je@net zei…
Kan me voorstellen dat je erdoor van slag bent, Margreet. Ook al was het contact wat minder, het grijpt je toch aan.
Erg mooie kaart heb je gemaakt!
een mooie kaart heb je voor haar gemaakt Margreet,ja geloof het meteen dat het verschieten is...ik wordt 1 aug 57 dus ik hoop er hele vele jaren erover heen tegaan.

Gr Karin
Hazel (Didos) zei…
Oh this is super, what a great card, love the cherry blossom, Hazelx
Eri zei…
Je hebt een mooie kaart gemaakt voor deze verdrietige gelegenheid. Ik kan me voorstellen dat het je zo bezig houd, dit is veel te vroeg om heen te gaan.
Groetjes, Eri
Diny zei…
Ach jeetje toch.....wat verschrikkelijk Margreet!
Ik kan best geloven dat het je niet loslaat.
Je hebt een hele mooie kaart voor de familie gemaakt.
Groetjes Diny
Ans Gilbert zei…
Zo jong nog en dan plotseling is ze er niet meer, natuurlijk grijpt dat je aan, je kaartje is mooi geworden,
Ansx
aussie aNNie zei…
Lovely card for your neighbour, despite the occasion. When our time is up there is nothing we can do but enjoy TODAY...HUGS.XX
Sarah zei…
Slik... dat is naar.
Mooie kaart!
Caroline zei…
Ach, natuurlijk houdt je dit bezig. Mooi kaartje.
Groetjes Caroline
Ellen zei…
Jeetje zeg, dat is schrikken, ook als je iemand minder kent. Snap goed dat het je niet los laat. Je condoleance is heel mooi en hopelijk geeft je dat een goed gevoel en kan je het enigszins loslaten. Carpe diem!

xxx Ellen
Lisa Lynn zei…
Margreet a beautiful card for a sad situation.
Gina zei…
Is inderdaad véél te vroeg, begrijpelijk dat je daar wel mee zit. Je hebt een mooi sereen kaartje gemaakt! Groetjes, Gina
SylS creaties zei…
Wat naar, zo jong. Je kaart is prachtig.
groetjes,
Syl
Fikreta zei…
so pretty card!
hugs

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me