Trouwdag

Vandaag is het precies 45 jaar geleden dat wij getrouwd zijn. We gingen vrij plotseling trouwen, omdat we een flat aangeboden kregen en het was zonde om niet op dat aanbod in te gaan. Veel geld hadden we niet, dus in plaats van een trouwauto zijn we in onze rode lelijke eend (2CV) naar het stadhuis gereden. Mijn moeder had een lila jumpsuit met jas voor mij gemaakt. Vandaar de kleuren van dit bruidspaar.
We zijn vandaag samen een dagje naar Delft om het te vieren.

De workshop woensdag was erg leuk en leerzaam: achtergrond met distress en stempelen met Lavinia stempels en de Misti. Binnenkort laat ik het resultaat zien,
Morgen ga ik naar de Noor vriendinnendag. Ik ben benieuwd of ik er bekenden tegen ga komen. Laat anders even weten als je toevallig ook gaat!

Ik wens jullie een gezellige vrijdag!
xxx Margreet
Challenges:
Cardz 4 Guys: Something beginning with T (Trouwdag = wedding day); Transport
Digi Choosday: AG
Addicted to Stamps and More: Make your mark
Crafting by Designs: AG
Simon Says Stamp: AG
Crafting with an Attitude: AG
Cute Card Thursday: Toys or transport
Little Miss Muffet: AG
Catch the Bug: Stella says Sketch

Reacties

Je@net zei…
Gefeliciteerd met jullie trouwdag, Margreet. En wat een super leuke kaart is dit!
Echt een bezig bijtje he. Geniet van jullie feestdag vsndaag, 45 jaar is een mooie reden om er op uit te trekken! en veel plezier op de noordag, volgens mij gaan Lisbeth en Claudia ook (creative sketchy girls)
Groetjes
Nancy
Sorry, vergat ik nog te zeggen dat ik het een heel mooi lief kaartje vind, en DANK je wel voor de.freebie van gisteren!
Nancy
Gefeliciteerd met je trouwdag en veel plezier in Delft!
Wat een ontzettend grappige kaart heb je gemaakt.
Ik ga morgen ook naar de Noor Vriendinnendag, dus het zou leuk zijn je daar te ontmoeten.
groetjes, Caroline
Margo zei…
Ach wat een schitterende kaart ! Zo'n leuke digi !
Gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag ! Het verhaal over de dag zelf 45 jaar geleden is hartverwarmend en toont aan dat het niet de sier is van je trouwdag maar de liefde voor elkaar die van een huwelijk een gelukkige verbintenis maken voor de rest van je leven !
Geniet van jullie dag samen en ik ben benieuwd naar de resultaten van de workshop. De vriendinnendag zal wel super zijn ! Ik ben ervan overtuigd dat je veel bekenden gaat zien, ik heb al bij verschillende mensen gezien dat ze zullen gaan !
Groetjes
Margo
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje Margreet...en gefeliciteerd met jullie trouwdag...45 jaartjes lief en leed gedeeld...ik wens jullie samen zeker nog vele gelukkige jaartjes erbij ...en voor vandaag een hele gezellige dag in Delft, en zaterdag met de vriendinnendag van Noor...We zien het resultaat nog wel een keertje...

groetjes Rosina
aussie aNNie zei…
Awww congrats my friend across the miles, what a gorgeous card too.xx
Nicolette zei…
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Veel plezier in mijn geboorteplaats. En misschien tot morgen. Ik ga ook naar de Noor vriendinnen dag.
Groetjes Nicolette
*Vicki* zei…
Such a fun and happy image!! Really love your coloring and a great take on the sketch too! :) HUGS
Marja zei…
Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.
Veel plezier morgen op de Noor vriendinnendag.
Groetjes Marja.
Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet,
gefeliciteerd met jullie 45-jarig huwelijk en wat een leuk verhaal vertel je er bij..de kaart is super, leuke digi ook.
Gezellig morgen naar de Noor dag..
groetjes,
Ans
Gefeliciteerd met jullie 45ste trouwdag Margreet en een super leuke kaart heb je gemaakt.
Gr Karin
Wies zei…
Leuke kaart! En van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad in Delft.
Groetjes, Wies
Diny zei…
wow....wat heb jij een leuk en toepasselijk kaartje gemaakt Margreet! Van harte gefeliciteerd met jullie 45 jarig huwelijk. Ik hoop dat jullie dag grandioos was vandaag!
Groetjes diny
José zei…
Gefeliciteerd met jullie 45 jarig huwelijks jubileum, dat er nog maar veel gezonde jaren samen mogen volgen!
Je kaartje sluit hier mooi op aan.
Ans S. zei…
Gefeliciteerd met jullie trouwdag, wat een super leuke kaart heb je daarvoor gemaakt.

Groetjes Ans
Mrs A. zei…
Love your card. Hugs Mrs A.
Mrs A. zei…
Congratulations on your 45yrs married. Hugs Mrs A.
carla zei…
Gefeliciteerd met jullie trouwdag Margreet.
Echt een superkaart dat je gemaakt hebt.
Zo'n leuke stempel dat erop te zien is, tof.
Groetjes,
Carla
Helen zei…
Wat een superleuke kaart en nogmaals gefeliciteerd met jullie trouwdag.
We hebben vandaag een supergezellige dag gehad bij Noor.
Liefs, Helen xxx
This darling card really made me smile! Great card! Thanks for sharing this fabulous card with us at the Addicted to Stamps and More challenge blog--Please join us again soon!
:) Marie ATSM DT
*Vicki* zei…
Sorry, I forgot to mention thanks for playing along with us at Cute Card Thursday my friend! :)
Cazro zei…
A great fun card, Thanks for joining in the fun ata Cardz 4 Guyz. Caz. DT.
Helen zei…
Great card - thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

Helen x
AO Creations zei…
Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz, good luck!!! Amy DT
Cute little card, and grat coloring. Thank you for joining us at Addicted to Stamps and More! Martina DT
Lori Turner zei…
What a cute card! Thank you so much for joining us at Digi Choosday xoxoxo

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me